Nyheter: Vill du registrera dig på Enhörningens forum?

Klicka här för att läsa hur det går till.

Författare Ämne: 100 inlägg!  (läst 2939 gånger)

Ben

• Administrator
  • *
  • Antal inlägg: 1 370
100 inlägg!
« skrivet: 3.02.2004 kl. 22.10 »
Massiva gratulationer till jophan för Enhörningsforumets 100:e inlägg!  :D

Vi kom upp till 100 inlägg på 51 dygn, vilket jag tycker är en ganska så bra takt. Grattis till er alla! (Ett forum utan användare är en ganska så tröstlös tanke, tur att man inte behöver dras med den tanken.)

Sedan starten den 15 december har Enhörningsforumet vuxit till 16 registrerade användare. Enligt medlemslistan är svenskfinland representerad från Vasa till Helsingfors och erövringen av Sverige har börjat fint. Fler medlemar från Svea välkomnas och bara vi får Åland och den sydöstra kroken av svenskfinland med (halå, hör någon i Pyttistrakten  :wink:  ) kan vi börje snegla mot "språköarna" i inlandet och kalla oss för ett heltäckande finlandssvenskt sf-forum!  :P

Redan nu tror jag vi gott kan kalla Enhörningsforumet för ett av de mest aktiva svenskspråkiga science fiction- och fantasyforumen i Norden.  (Eller är det storhetsvansinnet som börjar göra sig till känna?  :shock:  )

Kennet

• Enhörningsredaktör
  • *
  • Antal inlägg: 457
  • Science Fiction fan från Karis
    • Fantastix
Grattis
« Svar #1 skrivet: 4.02.2004 kl. 10.43 »
Grattis, Grattis.

Det är ju trevligt att detta forum sakta men försiktigt får luft under vingarna. Detta är ju ett bra sätt att vädra sina åsikter. Så låt oss alla bidraga med mera av dessa "högklassiga" inslag.  :D

Citera
Redan nu tror jag vi gott kan kalla Enhörningsforumet för ett av de mest aktiva svenskspråkiga science fiction- och fantasyforumen i Norden. (Eller är det storhetsvansinnet som börjar göra sig till känna?

Finns det inte ett kinesiskt ordspråk som säger "Den som står med båda fötterna stadigt på marken kommer ingenstans" :wink:
Reality of life is for people who cant handle Science fiction