Tack Elisabeth. Jag håller med om att jag borde skrivit ut att det var jag som skrivit boken. Jag trodde inte det skulle bli så stor sak av det. Ville bara göra lite reklam för min bok på Fantasyforumen

Jag skall arbeta på en egen tråd som ger min bok en rättvis bild. Det kan ta en stund, för jag är inte så tekniskt lagd när det gäller datorer. tack för tipset. Det är inte så lätt att veta hur man skall gå till väga med allt. Jo, Fantasygrenen är inte allt för uppskattad.. Tror att den är mer känd i Sverige.
Ha det så bra
Ett litet inlägg till. Jag ser att jag råddat med era namn och kallade visst dig Johan för Elisabeth..

Är lite ovan med den här sidan ännu.. Ursäkta. Vill sen tillägga att min redovisning om boken långt ifrån är hela bokens handling, även om det naturligtvis kan uppfattas så. Det är egentligen bara inledningen till hela handlingen som direkt kastar sig in i bortförandet.
Vill dessutom tillägga att jag valde att skriva under signatur för att jag tyckte att det skulle vara lite "skrytsamt" att skylta med att det var jag som skrivit boken.. Kanske inte så bra med tanke på att man borde framhäva sig sig istället för att gömma sig.. Kanske jag är en typisk Finne??

Tack för alla råd