Nyheter: Vill du registrera dig på Enhörningens forum?

Klicka här för att läsa hur det går till.

Författare Ämne: Finlandssvensk fandom på Facebook  (läst 7125 gånger)

Ben

• Administrator
  • *
  • Antal inlägg: 1 370
Finlandssvensk fandom på Facebook
« skrivet: 17.10.2007 kl. 13.48 »
Facebook hit och Facebook dit, men jag startade nu hur  som helst en grupp för finlandssvensk fandom på Facebook. Har du alltså ett konto på detta nya kontaktnätverk som "alla måste höra till" (det är gratis att  skaffa ett konto på Facebook) är det bara att söka på "finlandssvensk fandom" och gå med i gruppen. Tycker du du har tillräckligt med datorgreijer i ditt liv redan klarar du dig nog utmärkt med bara Enhörningens forum också.  ;)

vanna

• Antal inlägg: 8
SV: Finlandssvensk fandom på Facebook
« Svar #1 skrivet: 30.03.2008 kl. 02.10 »
Facebook hit och Facebook dit, men jag startade nu hur  som helst en grupp för finlandssvensk fandom på Facebook. Har du alltså ett konto på detta nya kontaktnätverk som "alla måste höra till" (det är gratis att  skaffa ett konto på Facebook) är det bara att söka på "finlandssvensk fandom" och gå med i gruppen. Tycker du du har tillräckligt med datorgreijer i ditt liv redan klarar du dig nog utmärkt med bara Enhörningens forum också.  ;)

Jag måste säga att inte är så "inne" med hur man rör sig på Facebook.. Är medlem där och brukar få "småjobbiga" meddelanden ibland om att nån skickat nåt medelande till min sida.  :?Skall gå in och kolla runt lite igen. "finlandssvensk fandom" låter som den första grupp på facebook som är lite intressant