Nyheter: Vill du registrera dig på Enhörningens forum?

Klicka här för att läsa hur det går till.

Författare Ämne: Heroes  (läst 6948 gånger)

Kennet

• Enhörningsredaktör
  • *
  • Antal inlägg: 457
  • Science Fiction fan från Karis
    • Fantastix
Heroes
« skrivet: 2.10.2007 kl. 11.45 »
Heroes
Start Onsdag 17.10 kl. 21.00 MTV3
Regi: Allan Arkush, Greg Beeman, John Badham, Paul A. Edwards, Paul Shapiro mfl
I rollerna: David Anders, Santiago Cabrera, Jack Coleman, Tawny Cypress, Dana Davis, Noah Gray-Cabey, Greg Grunberg, Ali Larter, James Kyson Lee, Masi Oka, Hayden Panettiere, Adrian Pasdar, Zachary Quinto, Sendhil Ramamurthy, Dania Ramirez, Leonard Roberts, Milo Ventimiglia,
Skapad av: Tim Kring.
Heroes är en Tv-serie som hade premiär på NBC i september 2006. Serien handlar om ett antal människor som märker att de har förmågor långt över det mänskligt möjliga.
Serien har blivit väldigt populär och när jag upptäckte att den gick på Canal+ började följa med den. En mycket fascinerande berättelse som det inte är så lätt att berätta om utan att "spoila". När huvudpersonerna märker att de har "superkrafter" förvandlas de åt olika håll och vissa vill inte använda dem och andra utnyttjar dem hänsynslöst. När sedan någon vill förinta New York är allt bäddat för drama.
Jag hör också till de som blivit fast i denna serie och ser med spänning på andra säsongen. Men för alla andra som inte sett denna serie nu har ni chans. Onsdagar kl. 21.00 är en helt bra tid för denna serie.
IMDB
Officiella hemsidan
Tim Krings halvofficiella hemsida
Wikipedias Heroes hemsida
MTV3
Reality of life is for people who cant handle Science fiction

vanna

• Antal inlägg: 8
SV: Heroes
« Svar #1 skrivet: 27.10.2007 kl. 23.11 »
Heroes
Start Onsdag 17.10 kl. 21.00 MTV3
Regi: Allan Arkush, Greg Beeman, John Badham, Paul A. Edwards, Paul Shapiro mfl
I rollerna: David Anders, Santiago Cabrera, Jack Coleman, Tawny Cypress, Dana Davis, Noah Gray-Cabey, Greg Grunberg, Ali Larter, James Kyson Lee, Masi Oka, Hayden Panettiere, Adrian Pasdar, Zachary Quinto, Sendhil Ramamurthy, Dania Ramirez, Leonard Roberts, Milo Ventimiglia,
Skapad av: Tim Kring.
Heroes är en Tv-serie som hade premiär på NBC i september 2006. Serien handlar om ett antal människor som märker att de har förmågor långt över det mänskligt möjliga.
Serien har blivit väldigt populär och när jag upptäckte att den gick på Canal+ började följa med den. En mycket fascinerande berättelse som det inte är så lätt att berätta om utan att "spoila". När huvudpersonerna märker att de har "superkrafter" förvandlas de åt olika håll och vissa vill inte använda dem och andra utnyttjar dem hänsynslöst. När sedan någon vill förinta New York är allt bäddat för drama.
Jag hör också till de som blivit fast i denna serie och ser med spänning på andra säsongen. Men för alla andra som inte sett denna serie nu har ni chans. Onsdagar kl. 21.00 är en helt bra tid för denna serie.
IMDB
Officiella hemsidan
Tim Krings halvofficiella hemsida
Wikipedias Heroes hemsida
MTV3

Idag har de väl också kört Heroes-maraton på tv 4 + tror jag. Började kl 13 idag och skulle visa alla 13 avsnitt.. Lite väl maffigt kanske att ta in allt på en gång.. :P Jag hör också till de som fastnat för den här serien. Intressant att se hur de här personerna vävs samman och spännande att se hur det hela skall sluta. Men eftersom där finns en säsong 2 kan man ju gissa att man inte får veta allt för mycket ännu i 1- säsongen..