Nyheter: Vill du registrera dig på Enhörningens forum?

Klicka här för att läsa hur det går till.

Författare Ämne: Enhörningen nr 12  (läst 6614 gånger)

Ben

• Administrator
  • *
  • Antal inlägg: 1 370
Enhörningen nr 12
« skrivet: 17.10.2007 kl. 13.43 »
Enhörningen nr 12 är på kommande. Om inget katastrofalt inträffar går tidningen i tryck i morgon vilket betyder  att jag kommer att ha det nya numret med mig på bokmässan i Helsingfors. Troligen får jag tidningen samma dag som jag reser till Helsingfors, så tyvärr når den nog prenumeranterna först efter månadsskiftet. Är du prenumerant och kommer till bokmässan kan du naturligtvis hämta ditt ex vid den finlandssvenska tidskriftavdelningen (monter 6 e 17).

Det blir ett novellbetonat nummer med noveller av Cory Doctorow, Risto Isomäki, Johan Jönsson, Marcus Rosenlund och Petri Salin.

Är du inte prenumerant lönar det sig att fylla i prenumerationsblanketten nu! Upplagan kommer inte att bli värst stor, så vill du försäkra dig om ett eget ex är det bäst att prenumerera genast.

Ben

• Administrator
  • *
  • Antal inlägg: 1 370
SV: Enhörningen nr 12
« Svar #1 skrivet: 18.10.2007 kl. 11.36 »
Enhörningen nr 12 är nu i tryck. Så länge inget katastrofalt händer på tryckeriet blir tidningen färdig till nästa torsdag och jag kommer alltså att ha den med mig på bokmässan i Helsingfors.

Den här gången blev det 52 sidor med noveller och recensioner (mer novellsidor än recensionssidor  ;) )samt en enhörningspärmbild av Sari Luoto. Lägger upp pärmbilden och innehållsförteckningen i arkivet troligen på fredagen (jobbar mycket sent idag).

Än är det inte för sent att prenumerera.  :woohoo: