Enhörningens logotyp
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
4.02.2012 kl. 15.44

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
*
Enhörningens forum  |  Enhörningens forum  |  Omröstningar  |  Ämne: Juniomröstningen: Finncon? 0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Omröstning
Fråga: Tänker du gå på Finncon?  (Omröstningen har avslutats: 16.06.2004 kl. 13.17)
Naturligtvis! - 4 (80%)
Kanske... - 0 (0%)
Nej. - 1 (20%)
Antal personer som röstat: 0

Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Juniomröstningen: Finncon?  (läst 11062 gånger)
Ben
Administrator
*
Antal inlägg: 1 040

« skrivet: 15.06.2004 kl. 13.17 »

Om en knapp månad är det dags för årets stora finländska science fiction- och fantasy- (samt den här gången även anime-) evenemang. Den 10-11 juli inbjuds alla sf-fantaster till Jyväskylä för att ta del av ett maffigt program och lyssna på många intressanta utländska och inhemska hedersgäster. Och som vanligt är inträde naturligtvis gratis!

Månadens fråga blir av det enklaste slaget: Kommer du på Finncon?
Loggat
jukkahoo

Antal inlägg: 8

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 15.06.2004 kl. 17.05 »

Ja-ja mensan!

Ytterst JA, säger jag. Utan tvekan. Jyväskylä, här kommer jag - och min hustru.  shocked Vi ses i juli.
Loggat
Kenneth
Enhörningsredaktör
*
Antal inlägg: 408

Science Fiction fan från Karis

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 16.06.2004 kl. 07.22 »

Detta hör till en av sommarens höjdpunkter. Har t.om tänkt komma redan på fredag. Semestern börjar. Cheesy

Finns det flere från Västra Nyland som är på väg smiley
Loggat

Reality of life is for people who cant handle Science fiction
Shinan

Antal inlägg: 43

Hemsida
« Svara #3 skrivet: 16.06.2004 kl. 18.12 »

Visst är det väl meningen att också jag skall infinna mig. Om inte det händer något i stil med akuta sjukfall eller dylikt.
Loggat

"Be strong in your Ignorance"
jophan

Antal inlägg: 64

Hemsida
« Svara #4 skrivet: 16.06.2004 kl. 18.42 »

Tyvärr, jag är bjuden på bröllop den helgen. Och så ligger Jyväskylä hemskt långt bort, Åbo och Helsingfors ligger bättre till för oss vatusvenskar.
Loggat
Tarja

Antal inlägg: 3

« Svara #5 skrivet: 17.06.2004 kl. 00.43 »

Förstås måste man komma till Finncon!
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Enhörningens forum  |  Enhörningens forum  |  Omröstningar  |  Ämne: Juniomröstningen: Finncon? « föregående nästa »
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines RSS: Näthörningen. RSS: hela forumet.