Nyheter: Vill du registrera dig på Enhörningens forum?

Klicka här för att läsa hur det går till.

Författare Ämne: Swecon  (läst 4770 gånger)

jophan

• Antal inlägg: 65
    • Imagicon
Swecon
« skrivet: 9.08.2004 kl. 18.34 »
Hur många här tar färjan över till Stockholm om två veckor då?

Kennet

• Enhörningsredaktör
  • *
  • Antal inlägg: 459
  • Science Fiction fan från Karis
    • Fantastix
Swecon
« Svar #1 skrivet: 10.08.2004 kl. 10.49 »
Tyvärr inte jag. Semestern är slut och allt ogjordt arbete lurar bakom hörnet  :cry: . Men man för väl se nästa år. Är den inte i Göteborg då?
Reality of life is for people who cant handle Science fiction

Ben

• Administrator
  • *
  • Antal inlägg: 1 371
Swecon
« Svar #2 skrivet: 11.08.2004 kl. 05.36 »
Jag är på väg till Swecon. Jag fungerar ju som Swecons agent här i Finland och hittills har fyra personer betalat kongressavgiften. Jag misstänker att åtminstone ett par finnar kommer att ännu betala (eller köpa biljett vid dörren). Vi blir väl alltså ungefär lika många som tidigare (5-10 stycken).

jophan

• Antal inlägg: 65
    • Imagicon
Swecon 2005
« Svar #3 skrivet: 11.08.2004 kl. 11.55 »
Jo, nästa år är förhoppningsvis Swecon i Göteborg. Glenn sade att han tänkte bjuda på Swecon och jag har inte hört talas om något annat bud. ConCeive bli i vilket fall av den 17-19 juni. Min gissning är att det blir en alldeles utmärkt kongress. Glenn var med om att arrangera flera trevliga kongresser på 80-talet och med sitt jobb på SF-Bokhandeln i bakfickan har han nu professionella resurser att använda för att slå på stort och locka folk.

Ylva

• Antal inlägg: 5
Swecon
« Svar #4 skrivet: 11.08.2004 kl. 17.33 »
Tyvärr så kan jag inte delta i år. Förra årets Swecon var en lyckad tillställning och jag fick så att säga blodad tand. Swecon 2005 är alltför långt i framtiden så jag lovar ingenting än.

Hälsningar till er alla på årets Swecon!