www.enhorningen.net

Enhörningen
Näthörningen
Noveller
Rapporter
Recensioner
Forum
Händelsekalendern
Omröstningen
Sf-bilder
Arkivet
Prenumerera
Länkar

Enhörningens hörn på Amazon.com
Enhörningens hörn på Amazon.uk (Storbritannien)

Google

Enhörningen
Webben

Kommentarer?
Skicka e-post till: enhorningen@enhorningen.net
eller använd
Enhörningens responsblankett.

Enhörningens logotyp
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
22.05.2012 kl. 18.40

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
*
Enhörningens forum  |  Enhörningens forum  |  Enhörningen  |  Ämne: Exra tyst på Enhörningsfronten 0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Exra tyst på Enhörningsfronten  (läst 1324 gånger)
Ben
Administrator
*
Antal inlägg: 1 077

« skrivet: 6.12.2010 kl. 08.20 »

Eftersom undertecknad tas in på en ögonoperation i morgon kommer det högst troligen att vara extra tyst här på Enhörningswebben några veckor framåt. Jag kommer att få näthinnan i båda ögonen lasersvetsad (låter science fiction-aktigt om något, tycker jag) och vad jag förstått måste ögonen få vila efter en dylik operation, så inget läsande eller forumskrivande för mig i ett antal dagar/veckor framöver.
Loggat
Ben
Administrator
*
Antal inlägg: 1 077

« Svara #1 skrivet: 7.12.2010 kl. 12.07 »

Operationen avklaardes utan problem med några hundra argon-laserpulser i vart dera öga. JAg sade ju att det var science fiction över det hela.  Wink

Någon vila blir det dock inte då läkaren ansåg att det är bara att återgå till jobbet genast i morgon. Kan man jobba kan man nog hålla på med Enhörningen också. ENhörningstystnaden jag var rädd för hotar alltså inte längre.  Cheesy
Loggat
jophan

Antal inlägg: 65

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 9.12.2010 kl. 16.22 »

Skönt att höra att allt gick bra! Näthinnor är bra saker, dem ska man vara rädd om.
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Enhörningens forum  |  Enhörningens forum  |  Enhörningen  |  Ämne: Exra tyst på Enhörningsfronten « föregående nästa »
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines RSS: Näthörningen. RSS: hela forumet.