Nyheter: Vill du registrera dig på Enhörningens forum?

Klicka här för att läsa hur det går till.

Författare Ämne: Rasecon 11 den 28.5.2011 i Karis Stadsbibliotek  (läst 4009 gånger)

Kennet

• Enhörningsredaktör
  • *
  • Antal inlägg: 457
  • Science Fiction fan från Karis
    • Fantastix
Rasecon 11 den 28.5.2011 i Karis Stadsbibliotek
« skrivet: 30.01.2011 kl. 11.04 »
Rasecon 11 har nu fått en officiell datum. Den 28.5. 2011 är det tänkt att den skall gå av stapeln i Karis Stadsbibliotek

Den skall även bli längre ty efter det att biblioteket stängs håller jag på att söka en ny plats som även den skulle vara gratis. En av de ställen jag har planer på är Art Café Serendipity i Karis och dess övre våning. Där kunde man på samma gång håller en konstutställning eller dylikt.

Är det någon som är intresserad är det bara att taga kontakt med mig. E-mailen finns på min infosida.

Förslag på vem som skulle deltaga vore också kul. Chefen för Stadsbiblioteket lovade försöka få tag i Irmelin Sandman-Lilius och själv har jag funderat på att skicka ett e-mail till Yvonne Hoffman om hon skulle vara intresserad att deltaga. Varför inte sätta med fjolårets huvudgäst Maria Turtchaninoff igen om hon är intresserad.

En annan person som vore kul kunde vara Marcus Rosenlund från Kvanthopp. Ha honom att hålla ett föredrag om science fiction och vetenskap eller dylikt. Vad tycker ni? Skall börja jobba på detta här inom en när framtid.

Fram med förslag bara
Reality of life is for people who cant handle Science fiction

Ben

• Administrator
  • *
  • Antal inlägg: 1 370
SV: Rasecon 11 den 28.5.2011 i Karis Stadsbibliotek
« Svar #1 skrivet: 30.01.2011 kl. 12.18 »
Låter super!